Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářských a mycích potřeb pro město Lovosice na rok 2026 a 2027 prostřednictvím náhradního plnění
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Účelem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem bude průběžné zajišťování dodávek kancelářských a mycích potřeb uvedených v příloze č. 6 zadávací dokumentace a v katalogu zboží dodavatele včetně balení, manipulace, dopravy a uložení do místa plnění určeného zadavatelem pro město Lovosice na rok 2026 a 2027.
Místo plnění: Litoměřice
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.meulovo.cz)
Kontakt: Manažerka zakázky:
Ing. Darina Pálková
vedoucí odboru tajemníka
e-mail: darina.palkova@meulovo.cz
tel.: 416 571 119

Administrátorka VZ:
Bc. Tereza Michálková
referentka projektového řízení a veřejných zakázek
Odbor tajemníka
e-mail: tereza.michalkova@meulovo.cz
tel.: 416 571 170
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR II. a III. kategorie s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 21.11.2025 10:00
Datum zahájení: 31.10.2025 10:46
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):