DBID: 679
Systémové číslo: P21V00000056 Evidenční číslo zadavatele: STAR 50/2021
Datum zahájení:
09.12.2021
Nabídku podat do:
21.12.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářských potřeb pro město Lovosice na rok 2022 a 2023 prostřednictvím náhradního plnění
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem bude průběžné zajišťování dodávek kancelářských potřeb (dále také „zboží“) uvedených v příloze č. 6 zadávací dokumentace a v katalogu zboží dodavatele včetně balení, manipulace, dopravy a uložení do místa plnění určeného zadavatelem pro město Lovosice na rok 2022 a 2023.
Na ostatní sortiment zboží neuvedený v příloze č. 6 zadávací dokumentace, avšak který dodavatel nabízí ve svém katalogu zboží, navrhne dodavatel jednotnou katalogovou slevu vyjádřenou v %.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR II. a III. kategorie s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 200 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Lovosice
IČO: 00263991
Poštovní adresa: Školní 407/2
41002 Lovosice
Název oddělení:
Odbor tajemníka
Id profilu zadavatele ve VVZ: 510309
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.meulovo.cz)
Uchazeč ve stanovené lhůtě nedoručil písemné objasnění nabídky a byl z další účasti v zadávacím řízení vyloučen. Do hodnocení nabídek tak vstupuje pouze jedna nabídka.