Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro město Lovosice na rok 2022 a 2023 prostřednictvím náhradního plnění

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 679
Systémové číslo: P21V00000056
Evidenční číslo zadavatele: STAR 50/2021
Datum zahájení: 09.12.2021
Nabídku podat do: 21.12.2021 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro město Lovosice na rok 2022 a 2023 prostřednictvím náhradního plnění
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem bude průběžné zajišťování dodávek kancelářských potřeb (dále také „zboží“) uvedených v příloze č. 6 zadávací dokumentace a v katalogu zboží dodavatele včetně balení, manipulace, dopravy a uložení do místa plnění určeného zadavatelem pro město Lovosice na rok 2022 a 2023.
Na ostatní sortiment zboží neuvedený v příloze č. 6 zadávací dokumentace, avšak který dodavatel nabízí ve svém katalogu zboží, navrhne dodavatel jednotnou katalogovou slevu vyjádřenou v %.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. a III. kategorie s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ústecký kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Město Lovosice
  • IČO: 00263991
  • Poštovní adresa:
    Školní 407/2
    41002 Lovosice
  • Název oddělení: Odbor tajemníka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 510309

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.meulovo.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky