Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem bude průběžné zajišťování dodávek kancelářských potřeb (dále také „zboží“) uvedených v příloze č. 6 zadávací dokumentace a v katalogu zboží dodavatele včetně balení, manipulace, dopravy a uložení do místa plnění určeného zadavatelem pro město Lovosice na rok 2022 a 2023.
Na ostatní sortiment zboží neuvedený v příloze č. 6 zadávací dokumentace, avšak který dodavatel nabízí ve svém katalogu zboží, navrhne dodavatel jednotnou katalogovou slevu vyjádřenou v %.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.meulovo.cz)
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Rozhodnutí o zrušení e-aukce | Uchazeč ve stanovené lhůtě nedoručil písemné objasnění nabídky a byl z další účasti v zadávacím řízení vyloučen. Do hodnocení nabídek tak vstupuje pouze jedna nabídka. |
![]() |
170.53 KB |
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky |
![]() |
176.40 KB | |
Rámcová smlouva |
![]() |
202.28 KB | |
Příloha rámcové smlouvy |
![]() |
1.20 MB |